CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 12 Jun 2011

10 perkara buat aku meluat nk teruskan persahabatan...

ohhh...tidak..pagi2 da membebel dgn perkara yg merunsingkan....

ni bukan nk ngumpat atau nk mengata tapi hnya nk meluahkan perasaan jew....huhuhu....

agak2 korunk penah x berkawan dgn kawan yg slalu tikam blakang....ha meh cni sy nk syer 10 perkara yg membuatkan sy x nk  meneruskan persahabatn dgn manusia yg mcm hantu...hahaha..

manusia yg BAIK di depan dan JAHAT dibelakang....


manusia yg 24 jam asik nk mengata dan mengutuk kekurangan manusia yg lain ...
( helooo...kalo nk buat dosa, buat sorg diri yekkk...jgn babitkan org lain....)

manusia yg banyak alasan untk melaksanakan sesuatu tugas atau perkara.. 
( himpit2 kite sbb nk soh kite buat...kau x nk buat aku yg kena buat??? )

manusia yg mengajak kite supaya jgn berkawan dng sipolan sipolan dan sipolan...
( kau sape nk atur idup aku ?? )

manusia yg suka paksa dan memaksa 
( hey, aku x penah paksa kau buat itu buat ini ok..)

manusia yg sesenang hati jek nk atur jadual idup kite....
( aku cume buat jadual stdy jew...xde jadual bersama kawan2 k)

manusia yg cepat sgt sensitif....adoi...penat layan org mcm ni...
( helooo...kalo x bole nk bergurau peg dok kat surau la...)hahaha...just kidding ^___^

manusia yg setiap saat menilai tingkah laku seseorg ...
cth : "aku tgk budak ni jenis yg sosial, ckp kasar dan pentingkan diri sendiri..kalo ko x cye try ko berkawan dgn die.."..erkkk...tersentap kejap..
( kau tu tuhan ker yg tau selok belok prangai org?

manusia yg suka pinjam duit pastu wat2 lupe...
( kau ingt aku ni cop duit ker nk bg kau pinjam tiap2 hari...??)

manusia yg x reti nk hargai penat lelah kawan...adoiii....payah3....  :P


sOooo...korunk plak mcm mane??? nk kongsi x? silakan la.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...