CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 9 Julai 2011

julai oh julai


da pun masuk pertengahan tahun kan..sekejap jek masa berlalu...
seminggu berlalu juga di bulan julai ni...emmm...

diam x diam jugak ujung bulan ni aku pun da abes praktikal...
nk cerita sikit perihal perangai2 org yg menjadi ketua ni...

susah kalau dapat ketua yg xde ilmu tapi nk jadi ketua...bile disuruh buat keje, satu pa pun xreti...
mcm mane nk reti...asal org atasan bg keje kat die...die pegi bg kat org lagi bawah...
wei, kalau xnk buat kerja sendiri...aku nk nasihatkan...jgn pegang jawatan gred32 kau tuh...ape kata pas jawatan 32 kau tu kat org bawahan mcm mane kau pas kerja yg sepatotnya kau buat kat org bawahan tuh...

aku kadang2 x phm prangai kau nih..mcm mane negara nk maju kalau ade org mcm kau ni...ni br pegang gred 32 blom gred 41 ke, 52 ke...aku rase kalau ade pilihanraya dan nama kau tercalon,,akula org pertama yg xakan pangkah nama kau...

itulah susah kalau seorang ketua menjadi ketua tetapi xde ilmu, keje x pakai akal tapi pakai otak semata2....ni la masalahnyer...aku pun xde cara mcm mane nk selesaikan masalah prangai BODOH SOMBONG manusia mcm nih....adoi adoi....




SEKIAN, TERIMA KASIH......heheheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...