CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 6 Oktober 2011

update blog yg dah lame x update ^__^

Assalamualaikum...

lama betol aku x updated blog aku nih.. dah naik bersarang dah aku tgk... hahah..
masalah aku setiap kali nk mengupdated blog adalah MASA ! aku xde masa nk ngadap blog lame2 pastu nk cari idea nk ngomel ape.. mcm mane la bloger2 yg ade ni senang je dapat idea nk mengarang ayat n tros publish kat blog.. yg aku ni kena pk lame2 bru dapar idea.. kalau 2 bulan skali bru dapat idea nk tlis mcm ni, alamat bersarang lagi la blog aku nih.. huh! watever la.. as long as i'm happy... daaaaaaaaa :)

sOwi yayunk...pic u separOh la... actually, i nk tayang muka i jekk ... mOtif ?? ahakzz !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...