CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 29 Mac 2011

~~ribut melanda ~~

oh yek...meh nk story sket...
mlm td 28 mac ribut melanda usm...tempat lain aku x tau la kan...
tapi dgr2 kabar ade jugak yg terkena ribut nih...mmg kuat dan sgt menakutkan...aku rasa sape yg dOk kat luar pkai skirt tuh mmg xnmpk ape dah...hahaha....org lain yg nmpak die...hahah..

Ooopppsss...telebeh sudaaaa....:)

haa....smbOng cite balik...mase aku ngan rOomate same aorg lg kawan tgh dOk menjamu mempelam, kemain kuat lg angin di selang seli dengan dahan yg patah disebabkan ribut yg agak kuat la...hahah...
terkezOoot plus takOt pun ade.....
mempelam ni aku, ila ngan yatt pi kutip...aku la tukang kutip..
yg lain tuh tukang jOlok...hahaha..

tapi ujan agak lebat dan mlm pun agak sejuk...pagi2 tgk bnyk daun2 berterabOr n dgr cite ade pOkok tumbang lagikk.....aiseehhhh...harap2 xde yg terkena sape2 la....tapi sori la xsempat nk snap gamba...hahaha...


 ni ha gambO dahan pOkok yg jatuh semalam...sori la xnmpak sgt...almaklumla pkai nset mura jek tgkap...kikikikik....credit to my roOmate krn sudi meminjamkan kamera nyer,,,ngeh3...


permandangan bakti permai...:)

okeh! daaaaaaaaaaaa   :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...