CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 2 April 2011

KEMAS SELESA, SERAPAN SEMPURNA...wink*wink*wink*


ha! penah dgr x slogan nih???  hahaha....kenal adibah noor?yuna?
yeah...ni la slogan jenama LIBRESSE..







al-kisahnya............khamis lepas..bejalan la aku bersama classmate aku di f0yer DK...jalan punya jalan punya jalan skali ternampak segerOmbOlan wanita cina sedang mengagihkan satu kertas...warna kuning? kecik ? comel ?

aku pun peg la amik...upenyer ade org nk bg LIBRESSE percuma!!!!
hahahah...ape lagik....ni la peluang yg di tunggu2...benda free sape xnk weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....   :D

LIBRESSE sedang meningkat pretasi mereka dng menukar pakaging...ni la wajah terbaru LIBRESSE...


gini la rupanyer wajah baru LIBRESSE...aku usaha bg melintang gambO nih...tapi nk gak dOk menegak....sowi ye...teleng sket pale nyer.... :)

aku try gak guna LIBRESSE nih...OKEH sesgt...mmg SELESA abes! XMAHAL dan PUAS HATI...tu yg penting...try it!

cOntinue lagik...........jalan punya jalan punya jalan....terserempak dgn CLINIQUE pulakkkk.....bnda freeee....try jela...

ni ha..

sampel jek...tapi bile aku da try so far okla..ni khas tuk kulit yg berminyak...bile aku try, mmg x berminyak kulit...serapan trOs ke dalam kulit...harga sila rujuk di kaunter JUSCO :)

tapi masa ni ofer khas tuk student USm...dari harga RM190 ktOrg dapat RM40 jekkk....hahahahah...untung x???

manyak untung loOorrr....


dan hasilnya apabila berjalan2 pada hari khamis yg mulia nih dapat la ku mengutip barang2 free di sekitar USM nih...hikhikhik....


actually...LIBRESSE nih aku da rembat 2 kotak...hahahah!

tatatatataaaaaaaaaaaa:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...