CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 7 Oktober 2011

di sebalik no 7

hari ni 7 Oktober ,... aku suke nO 7... kenape ?? agak2 nape ? huhuhu ... bnyak kisah disebalik 7 nih...



yg penting aku x suke bola... sekian ~~~~

  1. 7 September aku dilahirkan dan dapat melihat dunia jam 11.56 tgh malam.. 
  2. 7 bulan aku sudah mampu berjalan.. bak kata mak aku " jalan mcm katun siap da boleh main panjat2".. nmpak sgt buas kan ? agagagag :D
  3. Ahli keluarga aku ade 7 orang kesemuanya...
  4. abg aku lahir bulan 7 (Julai), aku lahir 7hb, adik aku lahir 27hb, dan sorg lagi adik lahir 7 Januari... sorang lg adik aku lahir 21hb Januari...walaupun xde no 7..die tetap dalam gandaan 7 ...
  5. 7 Jun yayunk aku dilahirkan jugak tapi die awal 3 bulan dr aku la... hahaha
  6. 7 bulan jugak die pandai berjalan mcm aku.. ( tapi xtau la buas ke x cam aku ) kuikuikui...
  7. nO 7 secara kebetulan merupakan angka yg digemari oleh kami berdua..
  8. umur 17 tahun kami mula menggedik dan berkenalan.. ( sape gedik dulu tuh .... )
  9. tarikh 27 Ogos aku ngan yayunk aku kapel... auuuuchhh(",)  
  10. umur 27 tahun target aku ngan yayunk nk kawen... ( tapi kalo awal lg bagus...... !
  11. yang penting aku post kat blog aku pada tarikh 7 Oktober 2011.. haha...kau ade ??? :D




P/s : aku ing time nk tunang ngan nikah nti pun aku nk mintak tarikh 7 ... agagagaga...

4 ulasan:

  1. hihihi.. nice~! ;) mengigntkn sy pd seseorg yg suka no 7.. sy suka no 2.. (^^)

    BalasPadam
  2. ouwhhhh... no 2 pun menarik jugak.... emmm... sape tu yg suke no 7 ?hihihi

    BalasPadam
  3. Saya suka no 5. Kekeke.. *Ada awk tanya?

    BalasPadam
  4. ekekekek.... no 5 ? ade simbolik atau cite disebalik 5 ker ? jOm kongsi... hehehe... xkisahlah... kite share la same2 kan...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...